Saturday, March 4, 2006

i miZ diS mOmenT.....

Herm.... pic ni diambil masa kitorang ikut Pertandingan Forum Remaja kat Sekolah Menengah Kebangsaan Teknik,Sibu.... Topik forum kitorang masa tu ialah "Penggunaan Telefon Bimbit Di Kalangan Remaja".... Well, kitorang tak dapat apa-apa nombor tapi kitorang tak putus asa cuz kitorang dah buat yang terbaik.... We're still da bez....I miz this moment so much.... Mana satu aku erk...?? Biar aku introduce yang dalam pic tu k.... Dari kanan tuh,pakai baju kurung ialah Salaka Mengging, Andress Majing( Ann ), Elizabeth Raymond( Queen ), Hilda, kawan Ann ( aku tak tau namanya....baru kenal masa tu ), yang duduk kat bawah tu ialah Madelina Bantin ( Nana ) dan laki tuh pula ialah Cornelius John ( Lebi' ). Act,yang ikut pertandingan hanyalah aku,Nana dan Queen saja....Yang lain tuh pula kawan-kawan lama kitorang dari Sekolah Menengah Kebangsaan Kanowit dulu tapi dah pindah ke sekolah teknik...Aku, Ann, Nana dan Queen bez frend sejak dari sekolah rendah lagi sampailah sekarang.... Masa kitorang jadi bez frend ialah masa kitorang masih Tahun Tiga lagi... Kalau tak silap aku.. Masa tu aku baru pindah dari Kapit.... Tapi sekarang kami dah tak kuar sama-sama lagi cuz diorang dah takda kat Kanowit sini lagi.. Diorang buat kerja masing-masing..... Biasalah kan, sementara tunggu results kuar mestilah buat kerja yang berpekdah.... Tak macam aku yang asyik online jer dari pagi sampailah malam..... Anyway, we're bez friend forever... I miz you all frend....

*Life Is Only Traveled Once. Today's moment Becomes Tomorrow Memory. So Enjoy Every Moment Good Or Bad Because The Gift Of Life Is Life Itself...*

No comments:

Post a Comment